Τρόποι Αποστολής- Παραλαβής προϊόντων
Τα προϊόντα της εταιρείας μας αποστέλλονται σε όλη την Ελλάδα και παραδίδονται με ασφάλεια στη διεύθυνση που θα ορίσετε 3-10 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Υπάρχει η δυνατότητα αποστολής παραγγελιών και εκτός Ελλάδος. Στην περίπτωση αυτή ο τρόπος και τα έξοδα αποστολής καθορίζονται κατόπιν συνεννοήσεως με την εταιρία μας. Τα προϊόντα παραδίδονται στην εργοστασιακή τους συσκευασία (μη συναρμολογημένα). Υπάρχει η δυνατότητα συναρμολόγησης κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας.
Οι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί και μπορούν να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες, όπως απεργίες ή ακραία καιρικά φαινόμενα. Στους χρόνους παράδοσης δεν προσμετρούνται σαββατοκύριακα και αργίες.
Η αποστολή γίνεται με:
* Μεταφορικές εταιρείες. Η παράδοση των προϊόντων μέσω πρακτορείου μεταφορών, γίνεται στην έδρα του πρακτορείου μεταφορών όπου και παραλαμβάνονται, κατόπιν επικοινωνίας και συνεννόησης του παραλήπτη με το πρακτορείο μεταφορών. Τα δωρεάν έξοδα μεταφοράς του δέματος αφορούν την μεταφορά από την εταιρεία μας έως την έδρα του πρακτορείου. Σε περίπτωση που η περιοχή σας είναι δυσπρόσιτη υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης στον χώρο σας με έξτρα επιβάρυνση στα μεταφορικά.
* Παραλαβή από το κατάστημά My Bike Shop στα Τρίκαλα. Οποιαδήποτε παραγγελία σας, μπορείτε να την παραλάβετε εντελώς δωρεάν από το φυσικό μας κατάστημα στα Τρίκαλα (οδός Κ. Παλαιολόγου 2, (έναντι 1ου Γυμνασίου)), αφού μας ενημερώσετε με σχετικό e-mail ή τηλεφωνικά.
1. Τραπεζική κατάθεση (κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 2431 078530)
Σας δίνεται και κάνετε τις πληρωμές σας απευθείας στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το ID της παραγγελίας σας ως αποδεικτικό πληρωμής. Η παραγγελία σας δε θα αποσταλεί μέχρι να γίνει εκκαθάριση του ποσού στο λογαριασμό μας.
2. Πληρωμή στο κατάστημα
Σε περίπτωση παραλαβής της παραγγελίας από το κατάστημα, μπορείτε να πληρώσετε απευθείας εκεί είτε με μετρητά είτε με πιστωτική κάρτα.
3. Πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική/προπληρωμένη (prepaid)
Κόστος μεταφοράς
Το κόστος της μεταφοράς των προϊόντων διαμορφώνεται ως εξής:
* Η αποστολή όλων των παραγγελιών γίνεται δωρεάν με μεταφορική εταιρεία με την οποία συνεργάζεται η εταιρία μας, με παραλαβή από το πρακτορείο της περιοχής σας.
* Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αποσταλεί η παραγγελία σας με μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας, τότε επιβαρύνεστε εσείς τα έξοδα μεταφοράς.
Χρόνος παράδοσης
Χρόνος παράδοσης: 3-10 εργάσιμες μέρες
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει στις εξής περιπτώσεις:
* Ο προμηθευτής μας έχει καθυστερήσει την αποστολή του προϊόντος
* Το προϊόν φαίνεται διαθέσιμο στο e-shop ωστόσο δεν είναι σε απόθεμα (πρόκειται για κάτι που μπορεί να συμβεί σπάνια)
* Σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών
Πολιτική Επιστροφών
Με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας το κατάστημα μας σας δίνει την δυνατότητα να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα τιμολόγησης του. Το χρονικό διάστημα υπολογίζεται μεταξύ της ημέρας τιμολόγησης στο πελάτη και της ημέρας άφιξης του επιστρεφόμενου προϊόντος στην εταιρία.
Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Επιπλέον, η συσκευασία του θα πρέπει να μην έχει ανοιχτεί, φθαρεί ή καταστραφεί. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλο το περιεχόμενο της συσκευασίας, όπως αξεσουάρ, εγχειρίδια και άλλα. Μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος η εταιρία θα ελέγξει την κατάσταση αυτού και της συσκευασίας του. Εφόσον πληρούνται όλοι οι όροι και προϋποθέσεις, θα δώσει την έγκριση της για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό παραστατικό αγοράς το οποίο αποδεικνύει την συναλλαγή (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή Δελτίο Αποστολής). Σε διαφορετική περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων.
Σε περίπτωση επιστροφής λόγω αντικατάστασης, μπορείτε να επιλέξετε από τον κατάλογο των προϊόντων μας
Επιστροφή χρημάτων γίνεται αποδεκτή μόνο στην περίπτωση όπου δεν υπάρχει διαθέσιμο το προϊόν.
Το προϊόν θα πρέπει να παραδοθεί στις εγκαταστάσεις μας. Τα έξοδα αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος επιβαρύνουν τον αγοραστή. Εξαιρείται η περίπτωση όπου το προϊόν επιστρέφεται λόγο αποστολής λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος από εμάς. Το κατάστημα μας διαθέτει ειδικές συμφωνίες με μεταφορικές εταιρίες και εταιρίες ταχυμεταφορών και μπορούμε να κανονίσουμε την παραλαβή του προϊόντος από τον χώρο σας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά (τηλ.: 2431 078530) ώστε να αναφέρετε τους λόγους αλλαγής ή επιστροφής έτσι ώστε να έχετε την συγκατάθεση μας για την επιστροφή. Διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε επιστροφή προϊόντος εάν πρώτα δεν έχουμε ενημερωθεί σχετικά.
Για την ορθή διαδικασία της επιστροφής, προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε courier ή μεταφορική υπηρεσία με καταγραφή της κατάστασης της αποστολής. Δεν μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη σε περίπτωση που το επιστρεφόμενο προϊόν δεν φτάσει στην διεύθυνση παράδοσης και συνεπώς δεν θα είναι δυνατή η αντικατάσταση του προϊόντος ή η επιστροφή χρημάτων. Ο πελάτης έχει πάντα την ευθύνη της αποστολής του προϊόντος.
Επιστροφές προϊόντων που δεν πληρούν τους παραπάνω όρους δεν θα γίνονται δεκτές.
Ακύρωση Παραγγελίας
Η παραγγελία σας καταχωρείτε προς εκτέλεση μετά την ολοκλήρωση όλων των βημάτων και την προβολή του αντίστοιχου μηνύματος. Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει τηλεφωνικά, στο 2431 078530 αναφέροντας το Ονοματεπώνυμο και τον Αριθμό της Παραγγελίας σας. Για παραγγελίες που έχουν ήδη παραληφθεί από την εταιρία ταχυμεταφορών ή μεταφορών για αποστολή στον πελάτη, δεν μπορεί να γίνει ακύρωση.